عادت یا عشق.....نمیدونم

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم.‏‎.‎میدانم یک روز این ها را میخوانى

عادت یا عشق.....نمیدونم

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم.‏‎.‎میدانم یک روز این ها را میخوانى

 

خدایا کلی بارون فرستادی... 

تا لکه ها رو از دلم بشویی... 

من که گفتم... 

لکه نیست...زخمه!

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

با بارون لکه ها رو هم میشه شست؛ اما بارون،مرهم درده که میاد...! باور کن

رویا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://zemahestan.blogsky.com

به خدا چی گفتی؟
چی ازش خواستی؟
باید برات چی بفرسته مریم جووون؟


شاید اون همه باروون مرهمی بود واسه قلب سوخته ات که هرم آه هایی که میکشی دل کسی رو نسوزونه...

نمیدونم آجی...
دیگه بارونم آرومم نمیکنه !

سعیده پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://mano-eshghekodakim.blogfa.com/

خـاطـراتـت بـمـبـهـای خـوشـه ایـی هـستـنـد

کـه هـــر شـب دانــــه ای

از آن زیــر پــای دلـم مـی تــرکـد . . .

سعیده پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ http://mano-eshghekodakim.blogfa.com/

خدایا ...
دنبال واژه ای هستم
برای بیان حال این روزهایم...

رویا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://zemahestan.blogsky.com

مریم عزیزم.. داری تنهایی رو با تموم وجود احساس می کنی... من این مرحله رو گذروندم عزیز دلم.. تنها توصیه ای که برات دارم اینه که تو خودت و اتاقت پیله نکنی... تو باید با ادمهای جدید آشنا بشی.. باور کن اینی که دارم میگم اصلا مسخره نیست... تنها در این صورته که تو از تمام تکرارها خلاص میشی... من برات دعا میکنم... فقط سعی کن آرامشت رو از دست ندی... و از همه ی این تنهاییات بهترین استفاده ها رو ببری... همه چیز از جمله خلاقیت و صبوری و بردباری و بزرگ شدنها از دل همین تنهاییا بیرون میاد.. برات آرزوی موفقیت میکنم آجی گلم...

سلام رویا جونم
تنهایی الان تنها چیزیه که برام مونده !!
تنهایی خیلی چیزا بهم یاد داده...اما از اینکه تنهام خوشحال نیستم ولی خوشحالم از اینکه با خیلیا نیستم.
ممنونم که هستی و بهم امید میدی..همیشه بمون !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد