عادت یا عشق.....نمیدونم

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم.‏‎.‎میدانم یک روز این ها را میخوانى

عادت یا عشق.....نمیدونم

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم.‏‎.‎میدانم یک روز این ها را میخوانى


زاد روز



مثل اینکه هرکس را عاقبتی نوشتند...
شاید بی دلیل نیست که هنوز هم
خیلی ها میان ماه و سال تولد به دنبال بخت خویش پرسه میزنند...
و اقبال خویش را میجویند....
پس اگر چنین است
من هم در اخرین ماه خزان
با تمام اندوهی که در خود دارد
به این دنیا امدم
وپاییزی شدم....
من دختر اذرم!
..........................................................................


امروز تولدم بود
اما هیچ فرقی با روزای دیگه نداره...
اطرافم شلوغه
اما
دلم تنهاست مثل همیشه
یه سال دیگه هم گذشت اما هنوز به خیلی از چیزایی که میخواستم نرسیدم.
باز باید منتظر بمونم...
چاره ای نیست !!!!!!


نظرات 5 + ارسال نظر
نوشزاد یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.noooshooo.blogsky.com

سلام مریم پاییزی
تولدت مبارک همزاد عزیزم
منم از صبح روز تولدم که بیدار شدم انگار غم همه عالم تو دل من بود اصن!
اما یه اتفاقایی افتاد که خیلی خوشحالم کرد و به خدا نزدیکتر شدم...
انشاالله که دلت شاد بشه همین روزا

سلام عزیزم
ممنونم دختر خوب....من هنوز از خدا کادومو نگرفتم...اما هنوز منتظرم!
خوشحالم کردی همزاد پاییزی...

نوشزاد دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.noooshooo.blogsky.com

قربونت برم عزیزم
منم نگرفتم اما امیدوار شدم

رویا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ http://zemahestan.blogsky.com

من چرا یادم نبود تولد بهترین دوست ندیده ام رو خدایاااا...

با هزار بار شرمندگی روز تولدت رو با چند روز تاخیر تبریک میگم... صد ساله شی مریم گلم...
عزیز دلم... برات آرزوی بهترین ها رو می کنم... امیدوارم روزی در همین نزدیکی به آروزهای قشنگت برسی و شادیت رو با ما تقسیم کنی.... منتظر اون روزم... نزدیکه مطمئن باش خواهر عزیزم...

اشکالی نداره رویای عزیزم...
همین بودنت حتی با تاخیر برام خیلی عزیزه...
ازت ممنونم...بخاطر دعا و آرزوهای قشنگی که برام کردی...
دوست دارم

farzad شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت
یلدایتان مبارک

مرسی همچنین....

مجتبی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام
با یکم بیشتر از 2هفته تاخیر "تولدت مبارک مریم خانوم"
فک میکردم فقط منم که روز تولدم بم مزه نمیده و اصلا با تولدم حال نمیکنم! اما بنظر که واقعا "هیچکس تنها نیست"! نه؟
انشالله به همه اون چیزایی که میخواستی برسی، میرسی! دونه دونه و به مرور؛ دنیاست دیگه، زودپز که نیست عجول نباش امیدوار باش!

سلام...ممنونم ازتون
تاخیر هم نادیده میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد