عادت یا عشق.....نمیدونم

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم.‏‎.‎میدانم یک روز این ها را میخوانى

عادت یا عشق.....نمیدونم

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم.‏‎.‎میدانم یک روز این ها را میخوانى

یک رنگی

ازمیان آدمهای هزار رنگ

دلباخته ی یک رنگی او شدم

افسوس گذر زمان بیرنگش کرد

کمرنگ و کمرنگ تر

و آخر محو.....








تو...

چاره ای نیست برای من

انگار تو از عوارض جانبی زندگی هستی....







مرد

چه حرف بی ربطی ست که:
مـــرد که گریه نمیکند!
گاهی آنقدر بغض داری
که فقط باید مـــرد باشی
تا بتوانی گریه کنی







آرزو


در این دنیا چه بسیارند...
آنهایی که در آرزوی قطعه ای نان جان می دهند...
و چه بسیار بیشتر که در آرزوی اندکی عشق می میرند







تنهــایـم ...
اما دلتنگ آغــوشی نیستــم...
خستــه ام ...
ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم...
چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز...
ولــی رازی نـدارم...
چــون مدتهــاست دیگــر کسی را "خیلــی" دوست ندارم...
فقط خیلـی هـا را دوست دارم







بار

بعضیا یار نیستن...بارن!


وقتی که میرن،آدم حس میکنه "سبک" شده



.



فراموشی


به انگشتم نخ بسته ام
تا به یاد آورم که باید فراموشت کنم





بی گناه

بی گناه پای چوبه دار میخندید

نمیدونست دوره ضرب المثل ها به پایین رسیده...






عاشق


عـاشــق کـه شـاخ و دم نــدارد....

حــواست که نبــاشـد
بی تــاب کـه بــاشـی
زُل بـزنی به یک نقطه
دلتــنگ کــه بـــاشـی
همـه چـیــز تمــــام است !
محــکـوم میشـوی بـه عــــشــــــــــــق... !!!







ایرانسل


به سلامتی ایرانسل
که بهمون یاد داد
 قبول کردن بعضی از پیشنهاد ها
فقط اعتبارمون رو کم میکنه


سوختن...


گاهی دوست دارم بدون پک زدن
فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد
شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من








تنهایی


نجار ها هم کورند

هنوز تخت دونفره میسازند

نمی بینند همه تنهاییم

حتی آنهایی که دو نفره میخوابند








روزهای تلخ


این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !
همین بس که :
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.








خداحافظ

من از این خونه دلگیرم ،خداحافظ دارم میرم
چقدر سخته بدونم که ، تو آغوشت نمی میرم

دل تو عشقمو پس داد ، از احساسات من رد شد
بگو چی شد ، بگو با من ، چرا رفتار تو بد شد

تو دیروز عاشقم بودی، بدون حد و اندازه
چی امروز بین ما دوتا ،داره فاصله میندازه

من از این ثانیه های، پر از دلشوره بیزارم
دارم میرم ولی انگار، هنوز خیلی دوست دارم

تو دیروز عاشقم بودی، بدون حد و اندازه
چی امروز بین ما دوتا ،داره فاصله میندازه





غرور


دل مرد را بشکنید
کمرش را بشکنید
اما غرورش را نشکنید..
مردی که التماس می‌کند دیگر چیزی برای شکستن ندارد..





صرفا جهت اطلاع


بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها
ایجاد می کنند ، جدی نگیرید!



زن

زن ظریفه نه ضعیفه....!!!
ضعیف اون مردیه که یک ساعت نمیتونه
چشم و دلش رو نگه داره ...!!



باران


دیشب که باران آمد …

میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم

باز زیر چتر دیگرانی . . .





گمشده

دنیا کوچکتر از آن است که گمشده‌ای را در آن یافته باشی
هیچ‌کس اینجا گم نمی‌شود
آدم‌ها به همان خونسردی که آمده‌اند
چمدانشان را می‌بندند و ناپدید می‌شوند
یکی در مه
یکی در غبار
یکی در باران
یکی در باد
و بی‌رحم‌ترین‌شان در برف
آنچه بر جا می‌ماند
رد پایی‌ست و خاطره‌ای که هر از گاه
پس میزند مثل نسیم
پرده‌های اتاقت را!



مردانه

وقــتی دست فــشردیــم
و قـــول دادیـــم ...
فقــــط ، دست تــو مـردانـه بــود!

و ... قـــــول ِ من !!



هم آغوشی

دخترکم بعد از هم آغوشی عشق را نسنج
 هیچ مردی در رختخواب بداخلاق نیست.


عاشقانه هایش...

درد داره وقتی میره و همه میگن دوستت نداشت
و تو نمیتونی ثابت کنی
که هر شب با عاشقانه هاش خوابم میکرد......


قاصدک

نمی دانم آخر این دلتنگی ها به کجا خواهد رسید!
دنیا پــــر شده از قاصدکهایی که
راهشان را گم می کنند!!
نـــــــه میتوانی خبری دهی
و نــــــــه خبری بگیری !


قبل از تو

خوش بحالش!!!
خوش بحال آنکه…
وقتی در آغوشت آرام گرفت به او میگویی:
قبل تر از تو ، هیچکس نبود در افکارم...



خودکشی

می خواهم خودکشی کنم
نه اینکه تیغی بردارم و رگم را بزنم
قید احساسم را می زنم …